Gwarancja, reklamacja i serwis

Każdy sprzedawany przez nas przedmiot jest objęty gwarancją producenta. Jeśli zakupiony u nas towar ulegnie uszkodzeniu lub Państwa zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo proszę o składanie reklamacji na nasz adres mailowy reklamacje@megalazienki.pl.

W przypadku zwrotu produktu, koszty przesyłki ponosi zwracający (klient). - więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz w zakładce Zwroty i wymiana towaru.

Reklamacje

Wszelkie usterki prosimy zgłaszać na adres mailowy reklamacje@megalazienki.pl wraz z opisem i ew. dokumentacją zdjęciową. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych jednak staramy się to robić jak najszybciej bez zbędnej zwłoki. 99% reklamacji rozpatrujemy bez potrzeby odsyłania do nas towaru - na podstawie przesłaniej przez Ciebie dokumentacji lub wizyty serwisanta. Jeśli prosimy Cię o odesłanie towaru dołącz do przesyłki fakturę. Proszę pamiętaj - nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem oraz do paczkomatu.  

Najszybszą formą zgłoszenia reklamacji jest jej zgłoszenie bezpośrednio u producenta - poniżej znajdziesz linki do formulaży reklamacyjnych niektórych producentów:

 

megalazienki.pl © Company 2017